Follow by Email

Blog pinggan antik mama

Blog ini merupakan hobi mama terbaharu. Silalah emel mama jika ada yang ingin berkongsi maklumat atau ingin bertukar barang di khelly2000@gmail.com.Selamat berkongsi hobi.

Sunday, January 17, 2010

Mangkuk vantage/summertime pertama



Set ni, mama mula nak kumpul bila ada seorang kawan hadiahkan pada mama bekas tisu. Lepas tu, bila ada nampak offer je, mulalah mama tambah set tersebut. Walaupun ianya bukan pinggan antik lama, tapi dek kerana minat kat bunga dan warna2nya yang ceria mama pun mulalah buat koleksi. Tambah pula apabila suami pun sama suka, menjadi-jadilah riangnya. Bila dah beli, mama buatlah air pakai cawan tu, nak rasa kesedapan air dengan cawan baru. Memang tambah sedap air bila minum guna cawan baru kata suami mama. Apapun tak kisah, yang penting hati puas.

2 comments:

  1. Fuyooooooooo...memang cun gilerrr... memang cantiklah mama...

    ReplyDelete
  2. Jangan jeles, nanti mama tolong belikan untuk u juga. Ni belum lagi masukkan gambar pinggan antik yang lain

    ReplyDelete